شنبه ۱۴ دی ۹۸ | ۱۲:۴۸ ۶۶ بازديد
راه اندازي فست فود به فرآيند مطالعاتي و اجرايي فست فود از ابتدا تا انتها اطلاق ميشود. يكپارچگي در فرآيند راه اندازي از اهميت بسزايي برخوردار است. كل فرآيند راه اندازي فست فود بايد از استاندارد و قوانين خاصي پيروي كند. با توجه به تغيير ذائقه و شيوه زندگي مردم، كسب و كار فست فود – نه فقط در تهران و ساير كلان شهرها بلكه در شهرستانهاي كوچك – به يكي از مشاغل پر درآمد و جذاب تبديل شده است. صنعت فست فود، كسب و كاري مدرن است و با شيوههاي سنتي نميتوان آن را مديريت كرد. ماركتينگ، برندينگ، كنترل كيفيت و مديريت سيستماتيك نيازمند برنامههاي خاص است كه توسط كارشناسان خبره انجام ميپذيرد.